Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΩΣ ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ.
Ο ΟΡΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΙ, ΝΑ ΑΝΑΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ, ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΜΙΑΣ ΑΠΡΟΣΩΠΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ ΟΤΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ - ΑΛΛΟΥΣ. ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ; ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΟΡΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΩΣ ΑΡΧΗ ΘΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ, ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΥΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΘΕΣΜΙΚΗ ΘΕΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ, ΑΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΔΙΟΤΙ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ Ή ΟΧΙ. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΘΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ; ΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ. ΤΟ ΛΑΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΠΟΛΙΤΗΣ Ή ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΟΡΟΣ "ΛΑΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΟΣ ΕΩΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
'Αρθρο 1: (Μορφή του πολιτεύματος)
1. Tο πολίτευμα της Eλλάδας είναι Προεδρευόμενη Kοινοβουλευτική Δημοκρατία.
2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ, ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ "ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΛΑΟΥ".
'Αρθρο 26: (Διάκριση των εξουσιών)
1. H νομοθετική λειτουργία ασκείται από τη Bουλή και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
2. H εκτελεστική λειτουργία ασκείται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την Kυβέρνηση.
3. H δικαστική λειτουργία ασκείται από τα δικαστήρια· οι αποφάσεις τους εκτελούνται στο όνομα του Eλληνικού Λαού.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΣΤΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ;
Άρθρο 28
3. H Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας.
**Ερμηνευτική δήλωση:
Το άρθρο 28 αποτελεί θεμέλιο για τη συμμετοχή της Χώρας στις διαδικασίες της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.
ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 28 ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ. ΚΑΤΑΡΧΑΣ, ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ, ΕΝΩ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 28 ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ. ΑΡΑ Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ. Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ. ΚΑΙ ΩΣ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΟΡΟΣ. ΑΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ. ΑΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΠΡΑΓΜΑ" ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΜΩΣ ΠΡΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ. ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΕΔΩ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ.
ΟΜΩΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΥΠΟ ΤΡΟΠΟ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ (ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΜΑΣ) ΟΤΙ ΔΩΘΗΚΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ, Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Α.Ε. ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ. ΑΡΑ, ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥΣ. ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ. ΑΡΑ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΑΔΙΚΟ ΣΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΝ). ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΕΤΑΙΡΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΑΧΑ ΩΣ ΙΣΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΙΣΩΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΔΩ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ; ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ. ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΧΑΣΕΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ. ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΟΥΛΟΥ) ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΝΕΣΑΙ ΣΕ ΚΛΙΜΑΚΩΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΤΕ ΠΟΙΑΝΟΥ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΚΤΕΛΕΙΣ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΝΟΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ-ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ Ή ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΠΩΜΙΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΩΣ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΤΕ ΩΣ ΑΔΙΚΟ.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ! Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ! Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ!
Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΟΥ
ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
ΘΑ ΕΝΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΞΑΝΑ
ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
ΠΗΓΗ : https://erifylh.blogspot.com/2021/02/blog-post_52.html
Δεν υπάρχουν σχόλια